Wirtualizer Standard M - gotowy sklep

Promocja
SKU: WIRT008
Gotowy sklep z licencją Wirtualizer Standard, wdrożeniem M i dodatkowymi bardzo przydatnymi modułami.

Wyślij zapytanie

Ta strona używa reCAPTCHA Google. Obowiązuje Polityka Prywatności i Regulamin Google.

Opis

Gotowy sklep internetowy dla osób, które chcą szybko zacząć sprzedaż a nie chcą wiązać się i płacić abonamentu. Specjalna cena dla pierwszych 10 klientów.

Najważniejsze cechy

  • Sklep jest Twój, bezterminowo, bez abonamentu
  • Wszystkie ceny są jawne, żadnych ukrytych niespodzianek
  • Aktualizacje i wsparcie przez 12 miesięcy w cenie
  • Nikt nie ma dostępu do Twoich danych biznesowych

W pakiecie

  • Bezterminowa licencja na system Wirtualizer Standard
  • Bez abonamentu, płacisz tylko raz
  • Ilość produktów - bez limitu
  • Ilość zamówień - bez limitu
  • Ilość użytkowników - 5 kont administratorów
  • Prowizja od sprzedaży - 0 %
  • Obsługa płatności online z niską prowizją
  • Wystawianie dokumentów sprzedażowych - paragon, faktura, korekty
  • Wdrożenie sklepu w wersji M
  • Konto hostingowe SSD M25GB - 12 miesięcy
  • Wsparcie przez e-mail i telefon
  • Darmowe aktualizacje - 12 miesięcy
  • Gwarancja - 12 miesięcy

Nowoczesny szablon z personalizacją

  • Nowoczesny szablon sklepu z personalizacją kolorystyczną i układu w ramach wdrożenia
  • Integrację z płatnościami online TPay z niską prowizją nawet dla nowych sklepów
  • Płatności online: szybki przelew (wszystko popularne banki), Visa, Mastercard, Blik, Paypal, Twisto, PKO Raty, Google Pay, Alior Raty

Dodatkowe moduły

Naszym zdaniem najważniejsze moduły, które powinien mieć Twój sklep:
  • Google Consent Mode v2 - bez prowadzenie kampanii Google Ads jest praktycznie niemożliwe
  • Wyliczanie czasu dostawy - dokładne podawanie czasu wysyłki i dostawy (bez rozszerzenia weekendów i kalendarza dni wolnych). Ten moduł ma ogromny wpływ na konwersję.

W pakiecie

Wirtualizer Standard

Najważniejsze cechy

  • Bezterminowa licencja na system Wirtualizer EMS dla 1 sklepu (domeny).
  • Bez abonamentu, płacisz tylko raz.
  • W cenie nowoczesny szablon sklepu z możliwością modyfikacji kolorystycznej i układu elementów.
  • Integrację z płatnościami online TPay z niską prowizją nawet dla nowych sklepów.
  • Płatności online: szybki przelew (wszystko popularne banki), Visa, Mastercard, Blik, Paypal, Twisto, PKO Raty, Google Pay, Alior Raty.

 
  • Wsparcie przez e-mail - bezterminowo.
  • Darmowe aktualizacje - 12 miesięcy.
  • Ilość produktów - bez limitu.
  • Ilość zamówień - bez limitu.
  • Ilość użytkowników systemu - 5 kont.

Zakres usług

  • Cena licencji nie obejmuje usług wdrożeniowych - wymagany zakup wybranego pakietu wdrożeniowego.


Zakres ten sam dla wszystkich wersji licencji.

Hosting

  • Instalacja na Twoim serwerze spełniającym wymagania systemu.
  • Lub hosting u nas - szybkie konto hostingowe SSD - 10 GB - 6 miesięcy gratis - po tym okresie możesz zmienić hosting, nie wymagamy opłacenia na kolejny okres.
  • Sprawdź ceny hostingu

Pakiet szablonów dokumentów

  • Szablon regulaminu sklepu.
  • Szablon polityki prywatności.
  • Szablon polityki RODO.

Najważniejsze funkcjonalności magazynu

  • Proste zarządzanie produktami.
  • Obsługa stanów magazynowych.
  • Obsługa statusów dostępności / niedostępności towarów.
  • Szybkie operacje na wielu produktach metodą przeciągnij i upuść m.in. dla:
    • kategorii
    • dostępności
    • parametrów - wartości cech
    • statusów dostępności / niedostępności
    • grup transportowych
    • atrybuty - nowość, promocja, bestseller, wyprzedaż, produkt dnia
    • VAT sprzedaży / zakupu
  • Dowolna ilość kategorii produktów
  • Ulubione filtry - możliwość tworzenia własnych zdefiniowanych filtrów o różnych parametrach.

Najważniejsze funkcjonalności szablonu

  • Widoki listy produktów - małe i duże kafelki.
  • Obsługa 2 zdjęć produktów w kafelkach.
  • Dodawanie do koszyka bez przeładowania strony z alertem popup.
  • 3 etapy ścieżki zakupowej - koszyk - zamówienie - płatność.
  • Szybkie zakupy bez rejestracji.
  • Szybka rejestracja przy składaniu zamówienia.
  • Historia zamówień dla zalogowanych użytkowników.
  • Wysyłka powiadomień mailowych po zmianie statusu realizacji zamówienia i statusu płatności.
  • Informacja o czasie realizacji (możliwość zakupu modułu z wyliczaniem dokładnego czasu wysyłki i dostawy).
  • Podgląd utworzonych koszyków w panelu, analiza zawartości koszyków.
  • Obsługa statusów płatności z powiadomieniami mailowymi.
  • Dowolna ilość statusów realizacji z powiadomieniami mailowymi.
  • Dowolna ilość szablonów powiadomień mailowych.
  • Personalizacja powiadomień mailowych - w tytułach i treści maili.
  • Obsługa darmowej wysyłki od zdefiniowanej wartości koszyka.
  • Informacja ile brakuje do darmowej wysyłki w oparciu o zawartość koszyka.
  • Dane strukturalne - Structured Data Schema.

Zarządzanie dokumentami

  • Możliwość edycji zamówień
  • Możliwość tworzenia zamówień w panelu pod osobną serią numeracji.
  • Możliwość szybkiego generowania paragonów i faktur w oparciu o zamówienia.
  • Możliwość tworzenia korekt paragonów i faktur.
  • Możliwość generowania zamówienia w oparciu o koszyk klienta - na podstawie podanego przez klienta numeru koszyka (widoczny w koszyku).
  • Wysyłka dokumentów do klienta jednym kliknięciem (możliwość zakupu modułu automatycznego generowania i wysyłki dokumentów na email).
  • Możliwość definiowania własnej numeracji dla dokumentów.

Najważniejsze funkcjonalności SEO

  • Pełna optymalizacja szablonu zgodnie z wytycznymi Google na podstawie 16 lat doświadczeń w pozycjonowaniu sklepów i stron internetowych.
  • Zarządzanie wszystkimi danymi Meta Title / Description - strona główna, lista produktów, szczegóły produktu.
  • Własne adresy URL dla kategorii / produktów / stron.
  • Pole opisowe dla listy produktów z nagłówkami H2-H6.
  • Generowanie różnych rozmiarów miniatur zdjęć dopasowanych do rozdzielczości urządzenia.
  • Generowanie sitemap.xml dla Google Search Console.

Najważniejsze funkcjonalności logistyczne

  • Dowolna ilość metod dostawy.
  • Dowolna ilość metod płatności.
  • Dowolna ilość grup logistycznych dla różnej wielkości produktów.
  • Obsługa paczkomatów Inpost.
  • Dowolna ilość statusów dostępności / niedostępności produktów z różnymi czasami realizacji.
  • Moduł wspomagający kompletację zamówień z informacją o dostępności produktu w momencie składania zamówienia.

Raporty i analizy

  • Zestawienie dokumentów - zamówienia, paragony, faktury itd.
  • Zestawienia produktowe.
  • Wykres sprzedażowy w podziale na miesiące i dni.
  • Wykres wszystkich usług systemowych.
  • Wykresy metod dostawy / płatności.
  • Eksport zestawień dokumentów do CSV.
Parametry
Wdrożenie sklepu M

Konfiguracja i personalizacja małego sklepu - idealny jeśli masz w ofercie kilkadziesiąt produktów.

Przykładowy zakres prac

  • Formatowanie kolorystyczne szablonu zgodnie z wytycznymi.
  • Wstawienie logo sklepu w wersji graficznej lub wersji wektorowej.
  • Przygotowanie i wstawienia favikon.
  • Dobór i wymiana fontów (czcionek) spójnych z logo.
  • Podstawowa konfiguracja kolorów sklepu - nagłówki, buttony, menu, ikonki.
  • Konfiguracja kolejności elementów strony głównej.
  • Konfiguracja symboliki dokumentów (koszyków, paragonów, faktur).
  • Konfiguracja głównego slidera - wysokość, przygotowanie i wstawienie zdjęć dla desktop i mobile, wstawienie tekstów, linków.
  • Konfiguracja widgetów produktowych - nowość, promocja, bestsellery
  • Stworzenie podstawowej struktury kategorii - do 20 kategorii.
  • Personalizacja szablonów mailowych.
  • Konfiguracja slidera opinie.
  • Konfiguracja slidera dlaczego my - osadzenie ikonek, tekstów, formatowanie kolorystyczne.
  • Konfiguracja metod płatności.
  • Konfiguracja płatności online.
  • Konfiguracja metod dostawy.
  • Konfiguracja grup i parametrów transportowych.
  • Przygotowanie grafik na potrzeby sliderów - do 10 grafik.
  • Personalizacja regulaminu i polityki prywatności w oparciu o szablon.
  • Instalacja Google Analytics 4.
  • Szkolenie online z obsługi systemu.

Wymagania:

  • Dowolna licencja Wirtualizer.
Parametry
Hosting SSD M25

Szybkie konto hostingowe SSD idealne dla strony firmowej, landing page lub małego sklepu.
  • Powierzchnia na dane - 25 GB.
  • Brak limitu transferu.
Parametry
Google Consent Mode v2
Moduł jest rozszerzeniem banera Cookies i sprawia że wysyłane są zgody o akceptacjach Cookies do Google zgodnie z wymaganiami Consent Mode v2.
Dzięki temu działa personalizacja reklam w Google Ads, np. kampanie remarketingowe. Moduł niezbędny jeśli korzystamy z kampanii Google Ads.

Najważniejsze cechy

  • Aktualizacja zgód w GA4 -  ad_storage, ad_user_data, ad_personalization, analytics_storage.
  • Możliwość odwołania lub przydzielenia zgód w każdej chwili dzięki edycji zgód.
  • Możliwość edycji opisu każdej zgody.
  • Brak limitu wyświetleń banera ze zgodami.

W cenie

  • Bezterminowa licencja dla 1 sklepu.
  • Darmowe aktualizacje - 12 miesięcy.
  • Instalacja i konfiguracja w GA4.
Wyliczanie czasu dostawy
Jeden z ważniejszych modułów wpływających na wzrost konwersji w sklepie - dokładna informacja o czasie wysyłki i dostawy z podaniem daty i dnia.

Moduł wylicza datę i dzień dostawy zamówienia dla produktów w koszyku podając czas realizacji dla produktu z najdłuższym czasem realizacji. Moduł uwzględnia również czas realizacji dla indywidualnych parametrów lub usług dodatkowych, jeśli czas realizacji został w nich zdefiniowany.

Parametry wyliczania czasu dostawy

  • Czas realizacji dla produktów dostępnych dla wysyłek / dostaw od Pn - Pt.
  • Czas realizacji dla produktów niedostępnych dla wysyłek / dostaw od Pn - Pt.
  • Czasy realizacji dodatkowych parametrów np. dodatkowe usługi, własne parametry.
  • Czas dostawy dla każdej metody dostawy.
  • Godzinę w której składane jest zamówienie niezależnie dla każdej dostawy.
  • Dzień składania zamówienia - np. wysyłka dzisiaj, jutro, w poniedziałek.
  • Uwzględnianie weekendów przy wyliczaniu czasu wysyłki i dostawy - dla produktów dostępnych, niedostępnych i indywidualnych parametrów.
  • Podawanie czasu wysyłki - dziś, jutro, w poniedziałek z podaniem daty w:
    • szczegółach produktów
    • listach produktów
    • koszyku - czas realizacji niezależnie dla każdego produktu i całego zamowienia
    • formularzu zamówienia - niezależnie dla każdej metody dostawy zgodnie z konfiguracją metody.

Przykłady

  • Zamówienie składane w poniedziałek przed godziną 10 - wysyłka dzisiaj, dostawa wtorek, 11 czerwca.
  • Zamówienie składane w piątek o godzinie 10:01 - wysyłka w poniedziałek, dostawa wtorek, 17 czerwca.

W cenie

  • Bezterminowa licencja na wszystkie rodzaje grup dla 1 domeny.
  • Konfiguracja modułu.
  • Szkolenie online.
  • Darmowe aktualizacje - 12 miesięcy.

Opcje dodatkowe

Istnieje możliwość zakupu rozszerzenia dla modułu o dodatkowe możliwości:
  • Uwzględnienie weekendów dla wybranych metod dostawy - np. wysyłka / dostawa w sobotę / niedzielę dla określonych metod dostawy np. dla paczkomatów.
  • Własny kalendarz wysyłek / dostaw - np. brak / wysyłek dostaw w dni świąteczne czy w okresie urlopowym -
W obydwu przypadkach przy wyliczaniu czasu wysyłki / dostawy (lista produktów, szczegóły produktu, koszyk, formularz zamówienia, powiadomienia mailowe) system uwzględnia podane terminy dla weekendów i w kalendarzu.

Rozszerzenie dostępne jest w sekcji opcje dodatkowe.



 

Parametry

Licencja Licencja bezterminowa 1 użytkownik
Ilość produktów Bez limitu
Gwarancja 12 miesięcy
Prowizja od sprzedaży 0%
Ilość operatorów 5

Opinie

0
Wszystkich ocen: 0 Wszystkich opinii: 0
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Dodajesz opinię